15 november 2007

thema tafel



Hoe ik eerst dacht over een thema tafel?

Ik vind een thema tafel heel leuk om te zien. Ik dacht ook dat het best wel makkelijk was om te maken.


Maar dat viel best wel tegen. Mijn klasgenootje Lerheya en Ik moesten een thema tafel maken met het thema huis. In het begin hadden we hele leuke ideeen alleen was het best nog wel moeilijk om die ideeen ook uit te werken.


Je moet heel creatief zijn om een thematafel gezellig te maken en goed overleggen wie wat doet.

Verder was het wel heel gezellig om een thema tafel te maken wel wat moeilijk, want met het thema huis kun je niet zo heel veel doen. Ik had liever het thema herfst of winter gehad.


Zou ik nog wel eens een thema tafel willen maken?

Ja, ik zou best nog wel eens een thema tafel willen maken maar dan dat ik zelf een thema zou mogen uitkiezen.


Geen opmerkingen: