04 oktober 2007

Zo denk ik er nu over!

Er is niet veel verschil over de manier hoe ik over een BSO denk, dit is omdat ik vorig jaar stage heb gelopen op de BSO.
Ik weet nu zo beetje wel hoe het er aan toe gaat op de BSO.

Maar hoe ik over een BSO denk is: dat ik het wel leuk vind op de BSO, maar toch niet helemaal mijn doelgroep is ik wil namelijk heel graag op een kinderdagverblijf werken en dan het liefst op de baby groep.

Wat wel zo is dat je het veel rustiger hebt op de BSO dan als op een kinderdagverblijf. Dit is omdat je op een kinderdagverblijf de hele dag alert moet zijn omdat de kinderen nog zo klein zijn. Op de BSO zijn de kinderen al zelfstandig en komen naar je toe als er wat aan de hand is.

2 opmerkingen:

A van de Ven zei

Hallo Denise,

Het gaat de goed kant op met je weblog! Ik zie dat je er al aardig wat tijd aan hebt besteed.
Houd dit vol en met vragen kun je bij mij terecht.

Groet Anke

Clauw zei

Hallo Denise,

Ik ben Claudia Kosters. Ik zit in het 3de jaar van Spw.
We hebben een opdracht van Anke gekregen dat wij moeten reageren op jullie blogs.
De bedoeling hiervan is dat wij vragen kunnen stellen aan jullie en jullie aan ons. Zodat we elkaar een beetje voort kunnen helpen.

Succes verder

Groetjes Claudia