25 januari 2008

Stage gesprek

Op 23 januari heb ik een stage gesprek gehad hoe en wat.
Ik vond het heel spannend en was best wel zenuwachtig om een stage gesprek te hebben.
Ook was ik heel zenuwachtig om een gesprek te hebben, hoe mijn stage begeleider zal zijn, hoe de kindjes zijn.

Nou toen ik er naar toe moest was ik best nog wel zenuwachtig. Eenmaal aangekomen waren alle zenuwen verdwenen. Mijn Stage begeleider was heel relaxt en straalde ook heel lief uit. Ik heb wel een goed gevoel over mijn stage plek en denk en hoop dat het heel leuk gaat worden. De kindjes waren ook heel lief, al waren er op dat moment maar 4 kindjes. De rest van de kinderen waren ziek. 1 Kindje van het groepje was heel ondeugend en zocht naar veel aandacht bij mij. Dat dat kindje kwam liet mij echt op mijn gemak voelen en de rest bleef mij helemaal aankijken.

Hoe ik er nu over denk is dat:
Het helemaal niet eng is om een stage gesprek te hebben. Ikzelf snap ook niet waarom ik zo zenuwachtig was. Toen ik daar aan kwam voelde ik me totaal op mijn gemak.

1 opmerking:

A van de Ven zei

Hai Denise,

Heb je al een activiteit gedaan met de kinderen?

Anke